L'e-NOTUM és un servei que l’AOC posa a disposició de les administracions públiques catalanes per tal que puguin notificar electrònicament a la ciutadania, empreses o entitats amb totes les garanties legals.

Després de fer una gestió o un tràmit, l'Administració pot comunicar-se amb tu a través d’una notificació electrònica. També pots rebre una notificació relacionada amb un procediment iniciat d'ofici per la mateixa Administració (com pot ser una sanció).

Quan tinguis una notificació disponible, rebràs un avís al telèfon mòbil o a l’adreça electrònica indicada quan vas iniciar el tràmit relacionat amb l'administració. Podràs accedir a la notificació a través de l’enllaç que se’t proporciona o bé, a través del teu espai personal de la seu electrònica corresponent.

L'AOC posa l'eina a la disposició de l'Administració, però el contingut de la notificació i les dades de contacte facilitades durant el tràmit són competència de l’administració que t’ha enviat la notificació.

 

Et podria interessar: